wtorek, 30 maja 2017

Rozwiązujemy problemy makijażowe z Milką Giemzą!


Hej!
Rozmawiam dzisiaj z Milką Giemzą, makijażystką.
Moi Mili to jest rozmowa dwóch dobrych koleżanek, które UWIELBIAJĄ makijaż, rozmawiają na ten temat na pełnym entuzjazmie i z napadami euforii, a przy okazji udzielają Wam odpowiedzi na nurtujące pytania/problemy makijażowe.
Tak się składa, że to nie jest wywiad, a ja nie jestem dziennikarzem - po filmy "bardziej profesjonalne", z lepszym oświetleniem, dźwiękiem, w których nie wpierdzielam się w słowo co 20 sekund mojemu rozmówcy zapraszam innego dnia lub nigdy ;)
Zobaczymy jak to będzie ;)

Patent z pudrowaniem rzęs cieniem czarnym niestety u mnie się nie sprawdził ;)
Powieka pomazana koncertowo :D

Buziaki!
P.
_______________

Powiązane odcinki/playlisty:

Poprzedni odcinek z Milką

Inne Q&A

Moje makijaże

Zabawy z Makijażem

Wszystko o kosmetykach mineralnych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz