niedziela, 7 maja 2017

Minerały w kremie? Jak przedłużyć trwałość podkładu? Poprawki w ciągu dnia? | Tydzień Minerałów



Hej!
Trzeci i ostatni odcinek w Tygodniu Minerałów.
Dzisiaj pokazuję Wam kilka kremowych kosmetyków mineralnych, opowiadam o tym, jak je aplikować i czym się różnią od zwykłych podkładów. Dzielę się też moimi patentami na przedłużanie trwałości podkładów mineralnych i dokonywanie poprawek w ciągu dnia, by uniknąć brzydkiego efektu ciastka na twarzy.
A na końcu znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania ;)
Mam nadzieję, że seria okazała się dla Was przydatna i pomocna!
Jeśli tak - zostawcie koniecznie komentarz!
Buziaki!
P.
___

Lista produktów:

- podkład o długotrwałym działaniu So Bio Etic - ja mam w numerze 04, ale są też jaśniejsze kolory. Podkład ma średnie krycie i średnio-gęstą konsystencję. Opakowanie to tuba z pompką.

- krem tonujący Madara - ja mam go w kolorze Sun Flower, to jest dość ciemny krem o MIKROSKOPIJNYM kryciu i absolutnie boskim, świetlistym wykończeniu na twarzy. Używam go zamiast kremu nawilżającego pod minerały, by przedłużyć ich trwałość. Występuje również w jasnym odcieniu.

- krem koloryzujący Cosnature - jest niestety tylko w jednym kolorze i nieco ciemnieje na twarzy. Krycie ma małe, ale widoczne. U mnie z powodzeniem zastępuje podkład, albo stanowi bazę. Zostawia na twarzy satynowe wykończenie, często nie wymaga pudrowania.

- lekki krem BB So Bio Etic - bardzo lekka formuła, małe krycie, w ogóle nie czuć go na twarzy, pięknie się rozprowadza. Jest kilka kolorów, ja mam nr 02. Ma maleńki aplikator, pozwala wycisnąć niewielką ilość produktu, świetny na początek.

- krem BB Lily Lolo - występuje w 3 kolorach, kryje niewiele, trzeba bardzo szybko z nim pracować, jeśli macie suchą cerę. Znakomita baza pod minerały.

- krem BB 5w1 So Bio Etic - ja mam nr 02, ale on występuje również w jaśniejszym odcieniu. Kryje bardzo mocno, dość trudno się rozprowadza, ale za to zostaje na buzi na długo. Kolory w tej linii są żółtawe.

- korektor BB So Bio Etic - nie kryje jakoś szalenie mocno, jest bardzo kremowy i koniecznie należy go przypudrować. Ja mam go w najjaśniejszym kolorze, ale jest też o ton ciemniejszy.

- korektor Rhea - jest kilka kolorów, krycie jest bardzo małe, koniecznie trzeba go rozgrzać w palcach przed nałożeniem.
___

Powiązane odcinki/playlisty:

- jak przygotować cerę na podkład mineralny

- jak nakładać minerały

- wszystko o minerałach

- moje makijaże

- Zabawy z Makijażem

- Rutyny pielęgnacyjne

- 4 kroki w pielęgnacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz