niedziela, 24 marca 2013

Makijażowa Kapsułka :)



Kto chce zajrzeć do mojej puszki :D?

Zrobiłam sobie jakiś czas temu taką tubę:




Napchałam do niej następujących rzeczy :) (Warto było układać puzzle i klecić domki z LEGO ;))

- pędzel do podkładu Annabelle Minerals
- podkład mineralny kryjący Annabelle Minerals Golden Fair
- korektor Maybelline Dream Lumi Touch 02
- kredka Benefit Eye Bright
- pędzel skośny do różu Annabelle Minerals
- próbka podkładu AM Golden Medium
- próbka różu AM Romantic
- próbka różu AM Honey
- błyszczyk/szminka/pomadka ochronna (dziś Rimmel Apocalips 300)
- kredka Avon Arabian Glow/cień w kremie Essence Stay All Day 
- kredka do oczu czarna (odradzam tą, którą pokazałam)/ Essence Long Lasting Eyeshadow
- żel do brwi (bezbarwna "podrasowana" maskara Miss Sporty)
- tusz do rzęs Max Factor False Lash Effect (gorąco polecam Astor Volume Diva Curve Me Sexy)
- trzy cienie do powiek w brązowej/neutralnej tonacji + lusterko :)

Obok tuby w plecaku mieszka zestaw podróżny pędzli z INGLOTa, o którym powiedziałam kilka słów tutaj:



Gdybyście mieli jakieś pytania - chętnie odpowiem na nie :)
A może macie ochotę zobaczyć, jakie proste i szybkie makijaże da się wyczarować z takiego zestawu?
Koniec przekazu :D
P.

1 komentarz:

  1. Ja chętnie zobaczę taki makijaż z użyciem minimalnej ilości kosmetyków :) Super - ja generalnie od jakiegoś czasu też przerzuciłam się na niewielką ilość kosmetyków - z uwagi na premanentny brak czasu rano :P

    OdpowiedzUsuń