piątek, 21 kwietnia 2017

Domowe, wieloetapowe SPA - TYLKO POLSKIE KOSMETYKI!



Hej!
Zafundowałam sobie - a Wam pokazałam, jak sobie funduję ;) - wieloetapowe domowe SPA :)
Pielęgnacja w wielu krokach, w koreańskim stylu, wcale nie musi składać się z samych produktów azjatyckich.
Podczas jednego z InstaLive'ów wywiązała się mała rozmowa na ten temat i padł pomysł domowego SPA z wykorzystaniem wyłącznie kosmetyków polskich marek.
Poczyniłam przygotowania, część produktów miałam w domu od dawna, część odkryłam dopiero co :)
Mam nadzieję, że znajdziecie tu coś dla siebie :)
Buziaki!
P.
___

Lista produktów:

- olejek do demakijażu Orientana

- pianka do mycia twarzy Orientana

- peeling z korundem Sylveco

- woda różana Make Me Bio

- maseczka Go Argan +

- domowa esencja do twarzy

- serum do twarzy Clochee

- krem pod oczy Resibo

- Naffi krem do twarzy IOSSI

- serum anti age Avebio
___

Powiązane odcinki/playlisty:

- test na żywo nowości Orientany

- inne rutyny pielęgnacyjne

- ulubione peelingi

- moja filozofia przeciwzmarszczkowa

- przepis na domową esencję do twarzy

- mój masaż twarzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz