niedziela, 31 stycznia 2016

Denko #1 2016 :) Duuuuużo zużytych kosmetyków :)



Hej :)
Na wstępie wyjaśniam - nie zużyłam tego wszystkiego w 2 miesiące! Przez 2 miesiące zbierałam pudełka ;) Większość produktów miałam otwartych i używałam ich już duuuużo wcześniej.

Do rzeczy - lista zdenkowanych produktów:

- glinka marokańska w pudrze Beaute Marrakesh
- olej ze słodkich migdałów
- peeling solny do ciała Happy Base
- kwas cytrynowy
- soda oczyszczona
- francuska glinka fioletowa
- bronzer Masterpiece Bronzer 01 Forward Sienna Kiko
- suchy szampon Batiste Medium and Brunette
- olej herbaciany nierafinowany
- hydrolat melisowy Alteya Organics
- Sculpring Brow Mascara Maybelline Dark Brown
- podkład Estee Lauder Double Wear 03
- balsam myjący do twarzy domowy
- Clean Powder Make Me Bio
- kredka do ust Golden Rose Classisc
- maska do włosów czekoladowa Kallos
- mleczko do ciała Werbena Compagnie de Prowance
- mydło Extra Pure Cotton Compagnie de Prowance
- tonik Orientana Imbir i Trawa Cytrynowa
- olej kokosowy frakcjonowany
- płyn do demakijażu oczu Calaya
- olej z pestek arbuza
- Nuxe Creme Prodigeuse DD Light
- korektor Rimmel Match Perfection 030 Classic Beige
- korektor Catrice Retouch Light Reflecting Concealer
- olej z czarnej porzeczki
- Regenerating Night Cream Madara
- Estee Lauder Creme CC Revitalizing Supreme
- olej monoi
- Complexion Rescue Bare Minerals 3
- krem ultranawilżający Resibo
- olejek do demakijażu twarzy
- perfumy Echo by Davidoff - to Michałka

Wspomniane filmy:
- domowe kule do kąpieli
- vlog z maseczką z glinki
- makijaże
- recenzja hydrolatu Alteya Organics
- film o tonizowaniu cery
- przepis na balsam myjący do twarzy
- przepis na pudry myjące do twarzy
- przepis na polepszenie maski do włosów
- recenzja zestawu Madara
- inne denka

Mam nadzieję, że film się przydał i pomogłam Wam w wyborze kosmetyków i surowców :)
Buziaki!
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz