niedziela, 1 września 2013

Powrót do szkoły: podstawówka, gimnazjum, liceum - makijaż moim okiem ;)




Hej!
Dzisiaj zebrałam dla moich młodszych widzów mały zestaw makijaży odpowiednich (moim zdaniem) do szkoły.
Wiem, wiem - ja staromodna baba powinnam raczej się trochę przestawić i nagrać granatowo-czarne smokey eye z dwiema parami sztucznych rzęs, czerwoną szminką i pełnym makijażem twarzy, ale niestety - to nie w moim stylu :)
Jeśli jakiś produkt szczególnie Was zainteresuje - dajcie znać - z pewnością uzupełnię post o jego nazwę lub numer.
Tymczasem życzę przyjemnego oglądania i tolerancji względem cudzych poglądów :)
P.

4 komentarze:

  1. Anonimowy09:20

    Podkładu zaczęłam używać dopiero na studiach, ale też nie od pierwszego roku. Fajnie że od razu zaczęłam od mineralnych, które nie robiły drastycznej różnicy na twarzy. Teraz jestem zakochana w koreańskich bb - trochę trwało zanim dobrałam odpowiednie, ale było warto. W gimnazjum miałam tylko tusz do rzęs i pomadkę pielęgnacyjną:) cieszę się, że mądrze wykorzystujesz swoją youtubową popularność:) mieszkam obok szkoły i jak czasem widzę jakie matki przyprowadzają dzieci, to się później nie dziwię, że część dziewczynek wygląda jak takie stare malutkie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy09:24

      I na początek również polecam (jak część osób na yt) pędzelki z essence jeśli ktoś chce takie w ogóle kupić, zwłaszcza, że nie zrujnują nastoletniej kieszeni i są po prostu dobre.

      Usuń
  2. Anonimowy10:26

    Hej! Oglądam Cię od niedawna, ale już "ulubiłam" niesamowicie! Jesteś świetna i potrafisz wszystko klarownie wyjaśnić. Wielkie dzięki za te filmiki!
    A teraz...
    Jak oglądałam ten "odcinek", to mi się przypomniała maja własna "walka" z kosmetykami w szkole średniej. Wspomniałaś, że nagrasz coś o rzeczach, które warto mieć w torebce, ale co byś powiedziała na takie mini kompendium wiedzy? Czyli jak określić swój typ cery, jakie podstawowe kosmetyki do pielęgnacji posiadać etc. Mnie to trochę kosztowało i nerwów i dosłownie (pieniędzy rzuconych w błoto), więc myślę, że takie informacje bardzo by pomogły dziewczynom, które nie mają skąd czerpać albo robią to źle.

    I jeszcze pytanko - na filmiku o glinkach dla cery normalnej i mieszanej masz taki ładny niebieski makijaż. Jest tu gdzieś instrukcja do niego?

    OdpowiedzUsuń