środa, 21 sierpnia 2013

Recenzja pędzli Annabelle Minerals :)


Witajcie!
Malowałam, prałam, malowałam znowu, prałam znowu i tak przez ostatnie kilka tygodni (a niektóre przez kilka miesięcy), aż udało mi się w końcu wyrobić opinię o pędzelkach z Annabelle Minerals :)
Nie wymieniam, o których pędzlach opowiem w filmie, bo opowiadam o całej kolekcji, którą możecie sobie obejrzeć TUTAJ.
Pozdrawiam!
P.

PS: Wspomniane miejsce, w którym można zgarnąć sukienkę: http://www.youtube.com/watch?v=oUa79iQpmxU

5 komentarzy:

  1. Chyba systematycznie będę sobie zamawiać po pędzelku :D Mam ten kabuki do podkładu i jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy podkład kryjący anabelle minerals jest tak trwały,że wytrzyma całonocną impreezę weselną?można go łączyć z płynnymi korektorami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od Twojej skóry - u mnie wytrzymał nawet więcej ;) Jeśli płynny korektor nałożysz przed aplikacją podkładu powinno być ok, jeśli nałożysz go na podkład obawiam się, że zrobią Ci się plamy.

      Usuń
    2. a czy róż honey nadaje się do konturowania twarzy?

      Usuń
    3. gdzieś na Twoim filmiku widziałam jak nakładasz korektor rozswietlajacy na podkład, w tym wypadku nie ma plam?

      Usuń