sobota, 10 grudnia 2011

Makijaż dla małych oczu :D

 

Hej ho!
Sto lat temu obiecałam, że nagram taki film. Z ogromnym poślizgiem, ale jeszcze przed końcem roku udało mi się dotrzymać słowa :D

Na buzi mam już
- krem koloryzująco-nawilżający PAT&RUB "Średni beż"
- korektor w kremie INGLOT 66
- puder perłowy ze sklepu Naturalne Piękno
- cień do brwi ciemny brąz INGLOT 562

Dostępne produkty wykorzystane w tym makijażu:
- cień w kremie Color Stiletto MAYBELLINE "Bright Lights"
- kredka biała INGLOT 31
- tusz do rzęs Evolution To Revolution CATRICE
- bronzer perełki AVON
- błyszczyk Liquid Lip Shine NYC "Black Cherry Frost"

Fioletowy, szary i brązowy cień pochodzą z mojej mega palety - niestety nie jest ona dostępna (albo zwyczajnie ja nie wiem, gdzie ją można kupić) i nie ma w niej nazw czy numerów cieni.

Polecane przeze mnie rzęsy to INGLOT 66.
Pozdrawiam!
P.


 

1 komentarz: