czwartek, 5 kwietnia 2018

Ładny makijaż :D



Hej!
Zawsze, ale to zawsze tak go nazywacie - ładny makijaż :)
Przy każdej możliwej okazji pojawiają się prośby o tutorial, więc zebrałam się w sobie i nagrałam dla Was taki odcinek :)
Mam nadzieję, że się przyda i wszystko jasno wytłumaczyłam.
Pozdrawiam!
P.
___

Lista produktów:

baza pod cienie Lily Lolo

paleta cieni Tatre - edycja limitowana, już niedostępna

pędzel Maestro 497 r 12

pędzel Glam Brush O108

pędzel Era Professional 344N - niedostępny

pędzel Maestro 360 r 6

pędzel Sephora 73

pędzel Nanshy Crease

pędzelek Annabelle Minerals do ust - prawdopodobnie wycofany

róż Nars Deep Throat

zalotka Inglot

tusz do rzęs Paese Blacker Than Black

konturówka Moov Hypocrisy

pomadka Amuse Bouche Bite Beauty Meringue

pomadka Nars Audacious Anita

błyszczyk Butter Gloss Creme Brulee
___

Powiązane odcinki/playlisty:

mój codzienny makijaż twarzy

inne moje makijaże

1 komentarz:

  1. Anonimowy20:42

    Cześć Paulina :) Przygotuj się na długi komentarz :))) Zacznę od tego, że odkryłam Twojego bloga dopiero niedawno i czytam go teraz od deski do deski! Chociaż naturalną pielęgnacją interesuje się od kilku lat więc nie wiem jak to się stało ;) Po pierwsze bardzo Ci dziękuję za to że chcesz się dzielić swoimi doświadczeniami i wiedzą! Myślę że to miłe dla Ciebie i słyszysz często takie komentarze ale naprawdę jest wiele anonimowych osób którym pomagasz ;) Po drugie świetnie się ciebie słucha, jesteś taka naturalna, zabawna i autentycznie zbudzasz moje zaufanie :) A propos postu to bardzo chętnie zobaczę jeszcze wersje trochę prostszą, bo nie mam tyle cieni ani pędzli. Bardzo mnie też interesuje metoda demakijażu i oczyszczania twarzy, ale mam kilka pytań: jakie żele/pianki polecasz do zmywania w drugim etapie? Czy może być mydło w kostce czy może być np Physiogel? Czy P. sobie nie poradzi z oczyszczeniem?Mam cerę wrażliwą i mieszaną, pełno zaskórników i jednocześnie ściągnięta skóra, to który Twój balsam mogłabym użyć na początek? Dalej czy organizujesz spotkania z czytelniczkami np w Warszawie? Chętnie bym Cie poznała super by było pogadać :) To chyba tyle! Pozdrawiam mocno :)

    OdpowiedzUsuń