piątek, 26 stycznia 2018

Mój poranny makijaż :D


Hej!
Dzisiaj mam dla Was tutorial na minimalny i ekspresowy makijaż, który robię każdego dnia rano.
Minimalny i ekspresowy proszę oceniać moją miarą ;)
Produkty zmieniam w zależności od humoru, ale ogólny zarys pozostaje ten sam :)
Przyjemnego czwartku!
P.

PS. Wiem, że film jest cicho - nagrałam go jakieś 3 tygodnie temu, więc niestety już się nie cofnę w czasie, by dokonać zmian ;)
Będą jeszcze 2 takie ciche odcinki w najbliższym czasie, a potem już powinno być ok :)
___

Lista produktów:

korektor pod oczy Pixie Cosmetics Reviving Undereye Concealer 02

korektor Rimmel Match Perfection 030

puder pod oczy Laura Mercier Secret Brightening Powder

pędzel Inglot 4SS

podkład matujący Annabelle Minerals Golden Fair

pezel Lily Lolo Superkabuki

paleta Sunchaser Becca - nie widzę jej już na stronie Sephora. Pewnie jakaś edycja limitowana ;)

pędzel Maestro 180

pędzel Nanshy Fan

pędzel Nanshy Contouring

pomady do brwi Inglot 12 i 17

pędzel Inglot 17TL

pędzel Maestro 660 r 4

tusz do brwi Essence Make Me Brow

pomadka Nars Velvet Lipglide Playpen

pomadka Bite Beauty Rhubarb

pomadka Belle Pierre Cosmetics Catwalk
___

Powiązane odcinki/playlisty:

tydzień minerałów

moje makijaże

zabawy z makijażem

GRWM

1 komentarz:

  1. Anonimowy13:35

    Cześć super lekki makijaż pięknie ☺ podpowiedz proszę czy Twoim zdaniem korektor Pixie kolor 01 vanilla będzie mniej więcej ok z kolorem AM sunny fair ? Wiem ze znasz i AM i Pixie ☺ Szukam dobrego produktu od dawna i zdecydowałam tylko nie wiem jaki kolor wybrać ? Pozdrawiam Hanka

    OdpowiedzUsuń