czwartek, 27 lipca 2017

GRWM: konferencja Benton!



Hej!
Szykowałam się na konferencję z marką Benton i postanowiłam, że przygotuję się z Wami ;)
Jest sporo makijażu, duuużo gadania i nawet wycisnęłam z siebie ostatnie resztki mocy, żeby pokazać, w co się ubrałam ;)
Mam nadzieję, że odcinek się Wam spodoba ;)
Buziaki!
P.
___

Sklep z moimi balsamami myjącymi: http://czarszka.pl/

Wszystko o zamawianiu i dostępności znajdziecie TUTAJ
___

Lista produktów:

szczoteczka Swanicoco

płatki pod oczy BIO2YOU

cień w kremie MAC Pain Sublime Nature

pędzel Nanshy Blending

paleta cieni Lorac PRO to Go

pędzel Maestro 310 r 8

pędzel Sephora 73

pomady do brwi Inglot 12 i 16

pędzel Essence

pędzel Maestro 660 r 4

tusz do brwi Diego Dalla Palma 24

róż Lily Lolo Just Peachy

pędzel MAC 217

rozświetlacz Tarte Exposed

pędzel Maestro 410 r 8

korektor Maybelline Instant Anti Age

gąbka Blend It

puder Laura Mercier Secret Brightening Powder

pędzel Kontigo 08

pędzel Nanshy Crease

pędzel Maestro 360 r 6

zalotka Inglot

tusz do rzęs L'Oreal False Lash Sculpt Wings

podkład Annabelle Minerals Golden Light

pędzel Nanshy Angled Airbrush

woda winogronowa Caudalie

rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator

bronzer Tarte Hotel Heiress

pędzel Nanshy Powder

pędzel So Eco Tapered Blending Brush

konturówka Moove Glutony

Matte Shaker Lancome Energy Peach

bransoletka Soufeel

kolczyki W. Kruk

naszyjnik APPA

koszulka - metka wycięta, nie mam pojęcia kto to wyprodukował

jeansy Pull & Bear

szpilki zamszowe Kazar

___

Powiązane odcinki/playlisty:

film o szczotkowaniu cery na sucho

kosmetyczka z wakacji

film o opasce Garmin

wszystko o kosmetykach mineralnych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz