wtorek, 10 stycznia 2017

Wielkie Wyjście: przygotowania dzień przed | Tydzień Urodzinowy



Hej :)
Odpalamy Tydzień Urodzinowy!
Pierwszy odcinek w tym tygodniu, to moje przygotowania do Wielkiego Wyjścia :)
Zaskakująco - są to tylko 4 kroki - moje domowe SPA składające się z miliarda etapów zostawiam sobie na dni, kiedy chcę się zrelaksować i poświęcić trochę czasu dla siebie.
To dzisiejsze, to wersja na specjalne okazje.
Celowo pomijam preparaty pod oczy i do ust.
Zdarzało mi się używać z tą maską mojego domowego kremu pod oczy i niestety on "poprowadził" maskę w okolice oczu i dorobiłam się szczypania na własne życzenie.

W kolejnym odcinku zobaczmy się następnego poranka i tam już pokażę Wam, jak przygotowuję się rano, zanim nałożę makijaż i sukienkę ;) Zapraszam w piątek ;)

Lista produktów:
- domowy balsam myjący
- gąbeczka z rumiankiem
- naturalne mydełko
- płatek wielorazowego użytku
- Alpha H Liquid Gold
- Alpha H Beauty Sleep Power Peel

Buziaki!
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz