niedziela, 10 lipca 2016

Trwały makijaż na gorące dni!


Hej :)
Mam dziś dla Was propozycję makijażu na upały, który hmm...
jest prosty do wykonania i się trzyma ;)
Dajcie znać koniecznie, czy lubicie makijaże, czy dajemy sobie spokój na jakiś czas z takimi filmami ;)

Lista produktów:
- Lily Lolo krem BB Medium
- MUFE korektor Ultra HD R40
- Rimmel korektor Match Perfection 030
- Laura Mercier puder pod oczy Secret Brightening Powder
- Lily Lolo puder Flawless Silk
- RCMA No Color Powder
- The Balm bronzer Bahama Mama
-  Inglot pomady do brwi 12 i 16
- Golden Rose maskara do brwi Brow Color Tintet Brow mascara 07
- W7 rozświetlacz Bronze and Glow
- Kiko pomadka Glossy Dream 201
- Rimmel róż Pink Rose 020
- MAC Paint Sublime Nature
- L'Oreal tusz do rzęs False Lashes Wings Sculpt
- Bite Beauty pomadka Louminous Creme Lipstick Fig

Lista narzędzi:
- Beauty Blender
- pędzle Inglot 4SS
- pędzel Inglot 27TG
- pędzel Nanshy Angle Detiler
- pędzel do podkładu Annabelle Minerals
- pędzel Nanshy Blush
- pędzel Nanshy Stippling
- pędzel Era Professional 142N
- pędzel Sephora 73

Mam nadzieję, że się przyda!
Buziaki!
P.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ucieszył fakt, że udało mi sie kupić zestaw kredek, (do wypełniania kolorowanek antystresowych) których szukałam dobry miesiąc 😀

    OdpowiedzUsuń