poniedziałek, 20 czerwca 2016

Nie ma to, jak rozpieścić swoją skórę...

Dzień dobry!
W tym tygodniu czeka Was dosłownie ZALEW informacji o kosmetykach koreańskich, które dostałam przed konferencją K-Beauty in Poland 2016. (I nie tylko! Będzie jeszcze więcej nowości pod koniec tygodnia ;) ). 

Pomyślałam, że na dobry początek opowiem Wam troszkę o tym, co mieszka w mojej szafce łazienkowej od dawna, rozgościło się i ma się bardzo dobrze ;)
Mowa o kremach do twarzy Madara:




Produkty z tej marki - jak na razie - sprawują się znakomicie.
Sięgałam już po kremy, maseczki, piankę do mycia buzi...
Jeśli śledzicie mnie na YouTube - z pewnością pamiętacie moje "zapiewania" ;)
Miałam miniaturę kremu na noc i w końcu zdecydowałam się na duże opakowanie tego właśnie gagatka :)
Padło na zestaw zawierający krem na noc i krem S.O.S. :




Krem na noc - zgodnie z nazwą - jest regenerujący :) Bardzo przyjemna formuła - nie zbyt gęsta, nie klejąca - po prostu znakomita. Wchłania się szybko, pozostawia skórę miękką i załagodzoną.
Pięknie mi się dogadał z każdym serum, którego używałam, pomagał ukoić podrażnione policzki.
Ale to już pewnie wiecie, bo opowiadałam Wam o nim przy okazji recenzji Zestawu Startowego Madara ;)

Gwiazdą okazał się krem S.O.S. Dlaczego?



Bo nie zmywa naczyń, nie wynosi śmieci, nie wymazuje zmarszczek za pomocą magii :)
Robi to, co ma robić, czyli nawilża. Skutecznie i na długo. Tyle :)

Jeśli szukacie czegoś przyjemnego, co pomoże utrzymać świeży i nawilżony wygląd cery - to będzie strzał w dziesiątkę :)

Do zobaczenia niebawem!
P.

3 komentarze:

  1. Miałam mini produkty tej firmy i także byłam zachwycona, jedynym problem jest cena :<

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt cena 139 zł zabija ...ale jak jest genialny to warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się pokazywać Wam produkty z różnych zakresów cenowych. Domowe kosmetyki nierzadko wychodzą po 8-12 zł ;) Jeśli chcecie sprawdzić ten krem - polecam zerknąć na ten zestaw Become Organic - 2 spore kremy + duża pianka myjąca to już naprawdę dobra okazja :)

      Usuń