środa, 4 maja 2016

Q&A - wszystko o laserowej korekcji wzroku!


Witajcie :)
Od 1,5 roku dostaję dziesiątki wiadomości z pytaniami o laserową korekcję wzroku. Pytania są przeróżne - począwszy od moich doświadczeń, a skończywszy na pytaniach, na które tylko lekarz może udzielić odpowiedzi.
Dzisiaj mam dla Was materiał, w którym znajdziecie odpowiedzi :)

Klinika Optegra: http://optegra.com.pl/
Infolinia Optegra: 222 466 144

Jak wygląda badanie kwalifikacyjne do laserowej korekcji wzroku?

Możecie obejrzeć przebitki z badań, którym ja byłam poddana w klinice. Po kolei przechodzimy przez 3 etapy:
a) Diagnostyka etap 1:
- mapa rogówki
- długość gałki ocznej
- ciśnienie wewnątrzgałkowe
- komórki śródbłonka
- test Schirmera

b) Diagnostyka etap 2:
- optometrystyka
- badanie ostrości wzroku
- zakroplenie oczu celem rozszerzenia źrenic, a po 20-30 minutach badanie w lampie szczelinowej.

c) Rozmowa z lekarzem i zakwalifikowanie.


Cennik zabiegów laserowej korekcji wzroku: 
http://optegra.com.pl/Kliniki-Optegra/Warszawa/Cennik

Osobiście polecam Groupon - ja zapłaciłam dużo mniej za swoją operację 1,5 roku temu :)

Mam nadzieję, że film będzie przydatny - poświęciłam dużo pracy i czasu, żeby przynieść Wam rzetelne odpowiedzi na zadawane pytania :)
Jeszcze raz dziękuję klinice Optegra za umożliwienie mi przygotowania tego materiału.

Pozdrawiam!
P.

8 komentarzy:

  1. Anonimowy23:11

    dlaczego zniknęły wszystkie komentarze???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem. Od strony administratora wszystko jest nadal widoczne :/ Może znowu jakaś usterka bloggera.

      Usuń
    2. Anonimowy19:22

      w takim razie dlaczego zniknęło moje pytanie, no i przez to pytanie zostało bez odpowiedzi a dotyczyło możliwości używania soczewek miękkich po korekcji Lentivu?

      Usuń
    3. nie mam pojęcia. Poznikały mi też komentarze pod innymi postami, a nie wykasowałam ani jednego :/

      Usuń
    4. Anonimowy14:54

      To co z odpowiedzią na moje pytanie?

      Usuń
    5. Napisz pytanie ponownie - prześlę do lekarki, albo znajdę w mailach jej odpowiedź, jeśli już padła. Robiłam co mogłam - pod 3 postami zniknęły wszystkie komentarze i nie mam na to żadnego wpływu.

      Usuń
  2. Anonimowy15:38

    tez to zauwazylam, moze byly niewygodne bo uwagi i krytyka niemal zywcem przepisane z Wizaz. No, ale chyba na tym polega forum opinii, na dyskusji, scieraniu pogladow, wyrazaniu opinii? A moze sie myle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie kasuję "niewygodnych" komentarzy. Kasuję tylko obelżywe i spam. Może jest jakiś błąd bloggera, bo ja mam je nadal widoczne od strony administratora. Nie wiem, co się stało.

      Usuń