niedziela, 30 sierpnia 2015

Denko #8: dużo bubli kosmetycznych :/



Dzień dobry!
Kolejne denko mam dzisiaj dla Was - niestety tym razem zebrało mi się całkiem sporo bubli, albo - żeby nie było niejasności - takich kosmetyków, które się u mnie nie sprawdziły lub mnie zawiodły.
Jest sporo pielęgnacji i co nieco kolorówki.
Postanowiłam tym razem pokazać Wam też kilka próbek, które mnie przekonały lub zniechęciły do zakupu pełnego opakowania kosmetyku :)

Zdenkowałam takie oto ananasy:
- szampon Aubrey Scalp Rescue
- zmywacz do paznokci Isana
- Fix+ M.A.C.
- mydło aleppo Tade 12% oleju laurowego
- płyn micelarny Cleanance Avene
- serum różane z podwójnym kwasem hialuronowym Calaya
- szampon Ochrona Koloru Bania Agafii 
- lakier do paznokci Catrice Emerald Green
- lakier do paznokci Rimmel 402 Urban Purple
- balsam do mycia twarzy ultradelikatny (przepis TUTAJ)
- baza pod cienie Lorac Pro Behind The Scenes
- baza pod cienie Urban Decay Primer Potion
- korektor Benefit Erase Paste
- podkład Diorskin Nude 02 Dior
- krem bb Givenchy 
- żel pod prysznic kokosowy Original Source
- mydło marsylskie w kostce z oliwą z oliwek Compagnie de Provence
- korektor Collection Lasting Perfection 02 Cool Medium
- olej arganowy ze świeżych orzechów Calaya
- krem do rąk domowy (przepis TUTAJ)
- krem do depilacji do skóry wrażliwej Veet
- Nuxellence Detox terapia na noc Nuxe (post TUTAJ)
- odżywka do włosów miód i soja Mythos
- żel do mycia twarzy z drzewem herbacianym i cytryną Odylique
- sól do kąpieli Dr. Nona Paczuli, Ylang Ylang, Anyż (recenzja TUTAJ)
- domowy lotion do rąk i ciała (przepis TUTAJ)
- suchy szampon Batiste Medium & Brunette
- szampon Head&Shoulders Citrus Fresh
- krem do rąk The Secret Soap Store Porzeczkowy
- aksamitne masło do ciała malinowe Fresh&Natural
- peeling malinowy Fresh&Natural
- korektor MUFE Full Cover 04
- GLOVE aka badziewna rękawiczka
- kredka do powiek Essence Taupe
- podkład Giorgio Armani Luminous Silk Foundation 3,5
- Build Up Mascara Isadora czarna
- podkład Vitalumiere Chanel 20

Trochę bubli, ale też trochę ciekawych cacek miałam dla Was tym razem :)
Ściskam mocno!
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz