poniedziałek, 12 maja 2014

TOP 5 pomadek na wiosnę i lato!

Hej!

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić lista moich ulubionych produktów do ust na okres wiosenno-letni :)
Będzie różowo i koralowo, więc jeśli lubicie takie klimaty powinno Wam coś przypaść do gustu ;)

TOP 5:
- pomadka LaFemme 29 Pink Pop
- kredka/stain do ust Jelly Pong Pong Lip Blush różowy
- kredka/błyszczyk Bourjois Color Boost 04 Peach on the Beach
- kredka/błyszczyk Bourjois Color Boost 03 Orange Punch
- pomadka MaxFactor 825 Pink Brandy
+ ponadprogramowy błyszczyk Revlon Super Lustrous 170 Coral Reef
- pomadka Rimmel 070 Airy Fairy
+ ponadprogramowy Manhattan Soft Mat Lipcream 54L

Macie dla mnie jakieś rekomendacje na lato?
Pozdrawiam!
P.

2 komentarze:

  1. Ja na lato kupiłam rok temu lip stan z Bell dla Biedronki w odcieniu koralowym. Jest cudowny. "Wżera" się w usta na kilka godzin, sprawia, że są bajecznie koralowe i takie apetyczne :) Airy Fairy też lubię, chociaż teraz nabyłam 077 Asię i też mi się podoba na okres wiosenno-letni.

    OdpowiedzUsuń