piątek, 25 stycznia 2013

Jeśli nie oddaliście jeszcze swojego 1% podatku...

Witajcie ponownie!
Jakiś czas temu napisała do mnie dziewczyna z prośbą o wspomnienie o jej sprawie. 
Nikt tu nie prosi o wpłatę, ani o wysyłanie czegokolwiek. 

Jeśli jeszcze nie przekazaliście na jakiś cel swojego 1% podatku - Ewelina prosi o pomoc:

Stowarzyszenie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym w Świnoujściu
KRS 0000110672
dla Ewelina K.


Dla przypomnienia - 1% podatku to nie pieniążki, które musicie w jakiś sposób dopłacić, ale część tego, co i tak już zostało uiszczone.
Pozdrawiam!
P.

2 komentarze:

  1. lodymietowezczekolada15:10

    Mam pytanie: czy nadal używasz pudru perlowego? Wydaje mi się, że ostatnio na filmikach go nie widziałam, a właśnie planuje złożyć zamówienie na natutalne-piekno i zastanawiam się, czy może zastapilas go czymś lepszyn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak - od 5 lat nie znalazłam NIC, co by przebiło puder perłowy. W tej chwili go nie używam, bo a) mam potwornie przesuszoną skórę i nie ma potrzeby jej pudrować, b) sięgam chętniej po puder mineralny, którego efekt końcowy nie wymaga pudrowania. Perłowe cudeńko czeka sobie spokojnie na większe wyjście :)

      Usuń