sobota, 15 grudnia 2012

Wszystko o nagrywaniu :)



Witajcie!
Doprawdy nie mam pojęcia, po co komu takie rzeczy wiedzieć, ale skoro takie to ciekawe - proszę bardzo :D 
Oto lista wszystkiego, co mi pozwala składać dla Was filmy :)

- kamera JVC CG-FM1AE (absurdalna nazwa tak na marginesie)



- aparat Canon Zaklejony Prostokąt :) (TUTAJ jest link do wspomnianego bloga Rączki)

- mikrofon Behringer C-1U



- żarówki + obsadki + statywy + parasolki F&V Professional Lightning & Accesories



- statyw Hama

- blenda - samoróbka <dumna>

- VideoPad Video Editor 2.41




- Audacity 1.3.13

WSZYSTKO możecie znaleźć w internecie. Wystarczy wpisać nazwy w google :)

Koniec przekazu :D
P.

6 komentarzy:

  1. Woow, kolejny raz pokazujesz, że ludzie potrafią pytać na serio o wszystko O.O XD Podziwiam Cię, że traktujesz to zazwyczaj na wesoło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zawsze mnie intryguje, czym niektóre vlogerki nagrywają filmiki, bo niektóre, w tym Twoje, są świetne pod względem jakości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka mała kamera, a takie dobre filmy. Mam pytanie za ile ją kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ją od tak dawna, że naprawdę nie pamiętam. Wygooglaj sobie, na bank jest gdzieś jeszcze w internecie. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Anonimowy18:49

    Śliczny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że niektórzy mogą sami mieć chrapkę na nagrywanie filmów i dlatego szukają informacji, inspiracji, więc pytają:)

    OdpowiedzUsuń